vineri, 1 aprilie 2011

Pentru familie

Astazi voi face rabat (nu capitala marocului) de la articolele mele despre fotbal si voi scrie pentru familie. Dragi parinti, acum ca de asta si concediul meu se apropie de sfarsit si intr-adevar am devenit om serios precum un profesor doctor, si de asemenea pentru ca noua ne e tare dor de voi de aici din Germania si credem ca si voua va este va prezint cateva filme scurte cu locurile des frecventate de noi in acest minunat oras. Nu va ganditi ca sunt locuri de distractie, cum spuneam doar, am devenit om serios. Prima data e un film care arata zona unde am locuit pana azi. Zona cu multa padure, multe case si foarte multa liniste. Cele mai galagioase erau pasarile din padure.



In cele ce urmeaza va voi prezenta prima locuinta unde am stat. Cu tot ce avea ea si de asemenea putin din curtea vecinilor. Sa vedem:







Acum vreau sa va arat o zona des frecventata de noi in timpul liber, mai ales in weekend si anume lacul. E minunat, plin de pasari de mai multe feluri.






Acum noua locuinta. Zona centrala. Am impartit filmarea in 5 parti. Sa incepem!






Dupa prima parte urmeaza a doua:





Acum partea a treia:



Dupa a treia parte, urmeaza a patra:





Si acum ultima parte:





Sper sa va fi placut. De aici va transmitem multa sanatate si fericire si de asemenea multe impliniri, iar in final pentru ca tot suntem departe, iar astazi e intai aprilie si pentru ca romanul s-a nascut poet va transmit ultima "capodopera a mea":

Balada omului plecat la munca in Germania


De atata “der, die, das”

Cred ca-mi face capul poc

Altceva nu mi-a ramas

Ca in tara inca-i Boc


Pentru ei muntii-s mandria

Ii privesc ca pe o arta

Insa doar in Romania

“Muntii nostri aur poarta”


“Limba noastra-i o comoara

Si pe buze aduce miere”

Limba lor e mai amara

Insa au facut avere


Tu ramai surprins placut

In masina cand te sui

Si te miri ce darnici sunt!

La ei “regii” asfaltului


De i-e sete orisicui

Bere buna aici gasesti

La noi berea ursului

E apa de Bucuresti


La ei fotbalu-i atu

Sunt de trei ori campioni

La noi ii vezi in Bam-Boo

Dar si-acolo cam pioni


Dunarea o vad ca pe-un mit

Multe pasari trec in zbor

La noi Delta a devenit

Locul braconierilor


Pe vecini, va vand un pont

Nu-i interesa

Nici cati bani ai tu in cont

Nici de capra ta


Iar cu fiscul de te pui

Din start ai sa pierzi

Poti fi fiul regelui

Na-i cum sa-l “driblezi”


Si ca sa inchei vioi

Va spun fratilor de-aici:

Mi-este foarte dor de voi!

Nu insa si de “mitici”!



01.04.2011 Marinescu Daniel


Sper sa va fi placut! Din Germania, numai de bine!



P.S.: Imi si imaginez reactia tatalui (nu a lui tata): "uita-te si tu, numa de prostii se tine copilul asta!"

Un comentariu:

Stelian M. spunea...

Bravo, dude! Eşti tare ca Dinamo(la poezie mă refer...). Foarte frumos pe-acolo, dar şi la noi sunt codrii verzi de brad şi-atâta etc. Mult succes şi toate cele bune!